Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza PROMYK w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. księgowości i kadr

Jednostka ogłaszająca
Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza PROMYK w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II 10 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2025-09-08
Termin składania dokumentów
2025-09-19
Wymagane wykształcenie

   I. Wymagania niezbędne:

   1) wykształcenie wyższe –preferowany kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość,

Wymagania związane ze stanowiskiem

           2)  znajomość następujących aktów prawnych:

·         ustawa o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy

·         ustawa o rachunkowości,

·         ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,

·         ustawa o podatku od towarów i usług,

·         ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,

·         ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

·         ustawa o pracownikach samorządowych,

·         ustawa kodeks pracy,

·         ustawa o samorządzie powiatowym,

·         znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości finansowej,

·         znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej,

3)  znajomość programu MIKROBIT,

4)  znajomość systemu BESTIA,

5)  znajomość programu Płatnik,

6)  nieposzlakowana opinia,

7)  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

9)  obywatelstwo polskie,

10) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

II. Wymagania dodatkowe:

1) wysoka kultura osobista,

2) zdolność do kreatywnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, przedsiębiorczość, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, odporność na stres,

3) doświadczenie w pracy w księgowości w jednostkach samorządowych minimum 6 miesięcy,

4) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.

Zakres obowiązków

III.  Zakres obowiązków:

     1)   Prowadzenie spraw z zakresu księgowości budżetowej, w szczególności:

· prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki,

· dekretowanie dowodów księgowych,

· prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów i wydatków, kontrola realizacji, prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie,

· uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach,

· sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu,

· bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty,

· prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie wydatków i dochodów budżetu państwa realizowanych przez powiat oraz terminowe przekazywanie należnych dochodów,

· dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki,

· sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych,

· wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Dyrektora i Głównego Księgowego.

2)   Prowadzenie spraw z zakresu obsługi kadr, w szczególności:

· prowadzenie akt osobowych pracowników,

· przygotowywanie: dokumentacji kadrowej i urlopowej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wystawianie zaświadczeń, itp. 

· sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowanie danych do przelewów wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym w programie MIKROBIT, Płatnik, itp.

· sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik,

· sporządzanie deklaracji PIT-11, przekazywanie deklaracji PIT-11 do urzędów skarbowych w formie elektronicznej(e-Deklaracje) oraz sporządzanie i przekazywanie informacji PIT-11 do podatników (pracowników, zleceniobiorców),

· sporządzanie miesięcznej deklaracji PIT-4 oraz rocznych deklaracji zbiorczych PIT-4R,

· obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych pobranych od wynagrodzeń pracowników i innych świadczeń,

· terminowe składanie deklaracji PIT-4 i PIT-4R do urzędów skarbowych,

· sporządzanie i terminowe przekazywanie sprawozdań statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami instytucji statystycznych.

Wymagane dokumenty

     IV.  Wymagane dokumenty:

     1)  List motywacyjny i życiorys (CV),

     2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,

   3) oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,

      4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

      5)   oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku,

      6)  kserokopie świadectw pracy,

  7) osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,

      8) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

      9)  informacja o osobie z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

Warunki pracy

   V.  Warunki pracy:

    1) Miejsce świadczenia pracy: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Promyk” w Janowie Lubelskim ul. Jana Pawła II 10, 23-300 Janów Lubelski

    2) Wymiar czasu pracy: pełny etat.

  

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

    3) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej „Promyk” w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 

     Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia
o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, spełniającej wymagania i będącej w grupie 5 najlepszych kandydatów.

Miejsce składania dokumentów

     VI. Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Placówki Opiekuńczo-Wychowawcza „Promyk” w Janowie Lubelskim - ul. Jana Pawła II 10, 23-300 Janów Lubelski lub przesłać w terminie do dnia 19.09.2025 r. do godz. 1300 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej „Promyk” w Janowie Lubelskim”.  

Aplikacje, które wpłyną do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Promyk” w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Uwagi:

1) Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia) powinny być własnoręcznie podpisane.

2)  Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu:

„Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.

3)   Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.

4)  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Placówce Opiekuńczo-Wychowawcze „Promyk” w Janowie Lubelskim.  

Załączniki
  • pdf 1,65 MB pobrano: 10 razy
  • pdf 169 KB pobrano: 6 razy
  • pdf 110 KB pobrano: 6 razy
  • pdf 137 KB pobrano: 4 razy
  • pdf 243 KB pobrano: 11 razy
  • pdf 329 KB pobrano: 10 razy

  • Wybrany kandydat
    Aleksandra Stanicka
    Uwagi
    zam. Chrzanów Drugi

    Aleksandra Stanicka
    Uwagi
    zam. Chrzanów Drugi

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Miazga
    Dodano do BIP dnia 08-09-2025 12:43:27